February 28, 2012

my wedding shoes

I love the wedding shoes!


De ce iubesc pantofii de mireasa? fiindca imi aduc aminte de emotia cu care ii cautam.
Trebuiau sa indeplineasca o gramada de cerinte: sa fie albi, stralucitori, cu un design deosebit si normal...sa fie UNICI. 
Hmm , cam greu de gasit pantoful cenusaresei atunci cand nu stii unde sa cauti!!!
Cu siguranta cautam un pantof pe care sa-l simt facut pe masura mea. 
Primul pas in cautarea pantofului de cristal a inceput -of course- pe internet.
Cei care mi-au placut cel mai mult erau faimosii pantofi ai englezoaicei Vivienne Westwood http://www.viviennewestwood.com/ and Melissa http://www.melissaplasticdreams.com/

Varianta in alb, cred ca cea mai scumpa din aceasta colectie se poate gasi pe  ebay. 
Eu am gasit in Londra varianta de mai sus-bleu cu inimioara neagra- intr-un magazin micut situat in Camberwell Street,  vizavi de restaurantul Nando's. 


In my opinion: pantofii albi sidefati cu inimioara rosie ca focul ramn in topul celor mai romantici pantofi de mireasa!!! 


No comments:

Post a Comment

Thank you very much for your comments!

Blogging tips