March 19, 2012

chicisima

De ce sunt un quioschito??? pai fiindca adun ffff multe lucruri marunte, dar interesante (zic prietenii), de peste tot, din toata lumea (mai nou!).
Quioschito vine de la chiosc, asta e numele pe care mi l-a dat prietenul meu dupa ce mi-a vazut casa plina cu: de toate pentru toti. Ce sa fac? Asta e obsesia mea!
Imi place foarte mult sa colind magazinele si sa gasesc haine sau decoratiuni pentru casa, decoratiuni care nu sunt banale, comune. As putea sa fac asta ore intregi fara sa ma satur de cautat, de mers.
Regula mea de baza: to be against the common things. Si...atentie! Nu sunt fan vintage, nu sunt o persoana dark, nu ma imbrac ciudat (pana acum). Ok, ok recunosc ca am avut odata parul verde. O alta obsesie! dar mi-a placut fff mult si aratam bine...!!!! (in my opinion).

No comments:

Post a Comment

Thank you very much for your comments!

Blogging tips